O ich prestiżu świadczy chociażby fakt, że jest to jedyne w Polsce i jedno z kilkunastu na świecie branżowych wydarzeń popieranych przez Europejską Federację Producentów Maszyn do Obróbki Drewna EUMABOIS.
Ofertę targów Drema uzupełniają odbywające się w tym samym czasie Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA i Międzynarodowe Targi Materiałów Obiciowych i Komponentów do Produkcji Mebli Tapicerowanych SoFab
Wszystko, czego firmy potrzebują, by się rozwijać
Na targach Drema prezentowana jest oferta w zakresie maszyn i narzędzi dla sektora drzewnego i meblarskiego. Obejmuje ona szeroką gamę rozwiązań oraz zaawansowanych technologii, interesującą nie tylko dla przedstawicieli tych branż, ale także dla osób związanych z leśnictwem, biomasą oraz dla producentów i dystrybutorów chemii do drewna i dla przemysłu meblarskiego. Targi adresowane są zarówno do producentów, jak i do kooperantów, dystrybutorów i dostawców materiałów czy podzespołów.
Formuła wypracowana przez lata
Targi Drema są przykładem tego, w jaki sposób doświadczenie, połączone z nowoczesną myślą strategiczną, może stać się kluczem do sukcesu. Podczas gdy coraz więcej wydarzeń targowych przechodzi do historii, ze względu na wyczerpanie się formuły lub brak zaufania do marki, obecne na rynku od 1978 roku poznańskie wydarzenie od lat odnotowuje wzrosty, zarówno w liczbie wystawców, jak i zwiedzających. Dlaczego tak się dzieje? Organizatorzy podkreślają, jak ważne są dla nich głosy z branży. To one decydują o kształcie targów, który nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się potrzeb oraz sytuacji na rynku.
Transfer pozytywnego odbioru marki
Tak samo, jak zmienia się Drema, zmieniają się także przedsiębiorstwa z branży drzewnej i meblarskiej. W dzisiejszym świecie nie chodzi już tylko o pęd za nowościami i innowacjami, choć te oczywiście odgrywają bardzo istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Dziś liczy się świadomość marki i budowanie zaufania, które jest wartością najwyższą w świecie biznesu, a nie ma lepszego miejsca do budowania dobrego wizerunku przedsiębiorstwa niż targi, które w świadomości branży są solidną platformą dla debaty nad jej kształtem oraz miernikiem jej nastrojów i gotowości na zmiany. Partnerstwo z taką marką zawsze jest korzystne dla firmy.
Drema to branża
Targi Drema to nie tylko ekspozycja, pozwalająca na zapoznanie się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi, ale także bogaty program wydarzeń towarzyszących i przestrzeni specjalnych. To kompleksowa oferta dla całej branży. „Od samego początku współpracujemy ze stowarzyszeniami branżowymi i słuchamy sugestii, jakie dochodzą do nas z różnych stron, zarówno od wystawców, jak i zwiedzających. Jesteśmy gotowi na dialog i na wyciąganie wniosków. I przede wszystkim, jesteśmy gotowi na zmiany, bo bez nich nie ma szans na rozwój, a tylko ten umożliwia utrzymanie się na trudnym rynku XXI wieku – mówi Andrzej Półrolniczak, dyrektor projektu. – Dzięki tej otwartości oraz dzięki zaufaniu, którym obdarzają nas firmy i profesjonaliści z branży drzewnej i meblarskiej, jesteśmy w centrum. W centrum przemian związanych z sektorem, w centrum innowacji i technologii oraz w centrum skojarzeń z branżą. Targi Drema to branża, branża to targi Drema. Dlatego opłaca się być kojarzonym właśnie z nami.”
Więcej informacji na drema.pl.